Kärlek

Hur vet man att en bok är väldigt bra?

När man läser ut en sån här tjockis på två dagar:



Nu tycker Jonathan att jag läser onaturligt fort och att det kan ha något att göra med saken, vissa kanske anser att när man är arbetslös har man för mycket fritid eller att sanna sket totalt i att göra något annat.
Jag anser att det var en väldigt bra bok.
Läs den här om ni gillar magi, vampyrer, historia, litteratur och allt sånt där imellan!




Denna är den första i en trilogi som typ alla andra böcker jag läser. Har väl en 5 böcker som ingår i en serie och ALLA efterföljare släpps inte förens 2012 någon gång!
Jag gillar att läsa. Men jag gillar inte att vänta.

Vad gör ni om dagarna?

Kommentarer
Postat av: Angelica

Shit den måste sannerligen ha varit bra :)

2011-11-08 @ 10:27:14
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: sanna

DET var den :D men fortsättningen kommer inte förens sommaren 2012! buu

2011-11-08 @ 12:00:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0