Jag ser rött

Nej men om man inte skulle färga håret rött?

Blev lite olika färger pga av min hårfärg innan men det blev väl coolt, typ..



Annars har jag inte så mycket för mig i min vardag. Ville ha en halsduk så stickade mig en. Med ekologiskt garn får jag tillägga! Blev en sån man trär över huvudet, sydde några knappar på också. Succe eller flopp?



Jag hittade en väst på H&M som skulle passa ypperligt till denna men stackars jag har inte råd för jag får inget jobb. Någon som vill sponsra 399 kr?

Vi hörs väl om några veckor igen! (ska försöka mitt yttersta för att blogga oftare, promise)


peace out!


Kommentarer
Postat av: Angelica

uuuh snyggis :)

och halsduken ser ju galet mysig ut!

2011-10-19 @ 14:38:39
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: sanna

Tackar :)

Den är galet mysig också ;)

2011-10-19 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0