Tätt

Stora delar av veckan har jag dreglat ner kudden för jag har inte kunnat andas genom näsan. Why not? Jooo för sanna snorar för ett helt år. Hur mkt kan finnas i en näsa?!

Förkyld har stått på schemat och massa himlans tedrickande. Men också jobbsökande och lite kreativitet så dont fear! Mitt liv kretsar kring att söka jobb som man aldrig hör något från så inte ens en massa snorande kan hindra mig från det.

Gjorde ett diadem, eller gjorde om ett, och ett armband vars material kom från diademet :)



Här fäste jag en kedja genom att snurra runt ståltråd (eller något som liknar ståltråd)



Och här är lädret från diademet som jag drog av och sydde fast en kedja på.

Lite sjuksysselsättning sådär :)

peace out!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0