Monday

Tänkte lägga upp lite nya smycken jag gjort nu när jag äntligen kan använda min kamera igen. Mitt objektiv bestämde sig för några dagar sen för att sluta fungera bara sådär så har inte kunnat fota. Men min underbara pojkvän beställde ett nytt åt mig så now Im back in business!

Har kommit på vad min thing när det gäller smycken är. Jag gillar att ta gamla saker och göra om till smycken istället för att köpa nya saker. Så gillar ni sånt hör av er så fixar sanna! :)

Här är lite nya smycken:


Skulle ha varit en fjäder i halsbandet också men min katt gillar att äta saker..




Fick ingen bra bild, men det är kottar för dem som inte ser :)





Kommentera vettja!
Nu ska jag dricka te och lägga pussel och sedan dra iväg på jobb.

Peace out!

Kommentarer
Postat av: Angelica

de är ju verkligen superfina!! Tycker verkligen du ska satsa på julmarknader i år :-)

2011-09-19 @ 15:59:46
URL: http://anjeliica.blogg.se/
Postat av: Therese

Duktig du är syster! Säljer du med?? BTW hur kan de komma sig att du fick all kreativitet?? ;)

2011-09-19 @ 16:24:31
Postat av: lisbeth

Hej Sanna.

Jag köper gärna både ringarna (till mej och Olivia) och örhängerna, bild 2 uppifrån.

kram Moster L

2011-09-19 @ 22:24:24
Postat av: sanna

Angie: tack! ja får nästan göra de :)

Therese: Ja men visst säljer jag, vet dock inte vilka priser jag ska ta :P hahah du har nog också ska du se ;)

Lisbeth: Det får ni jätte gärna göra, har dock inte satt något pris än :P men jag hör av mig när jag gjort de! kram

2011-09-19 @ 22:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0