inspiration

Sorry för lite tråkiga inlägg (bara massa text och inga bilder, vem gillar det liksom?) men jag har inte haft orken att pyssla, fota eller något sånt när jag kommit hem från praktiken. Men idag vet jag ett pyssel jag måste göra så det kommer säkerligen upp någon bild på de! :) Har haft en kuvertväska liggandes hemma som jag velat göra om och nu idag blev jag inspirerad och fick en jätte bra ide. Har även massa andra projekt på lager men måste köpa saker då och för att köpa krävs pengar och för att få pengar krävs det jobb. Dumt det där..

Så to-do-list när jag kommer hem:
- söka massa jobb jag sett
- göra om kuvertväskan och lägga upp bild
- mysa med dexter och jonathan
- läsa ut Stardust (den är väldigt bra men tar lite längre tid när den är på engelska)

Peace out!
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0