working lady

Nu sitter jag på praktikten åter igen och försöker rekrytera företag.
Halva helgen spenderades i Torsby och på lördagskvällen blev det poker, melodifestivalen och öl på Haga.

Jag fick också mina böcker i torsdags som jag väntat på i en evighet känns de som. Jag har redan läst ut en och I am in löve! Nu måste jag köpa uppföljarna så fort som möjigt och mala igenom dem med :) Boken heter Ironking av Julie Kagawa och ja, det är fantasy. En av mina favorit genre när det gäller böcker. Den andra som jag köpte var Stardust av Neil Gaiman och har börjat på den med och gillar den hittills. Älskar ju filmen så of course måste boken vara bättre :)

Så nu vill jag dagen ska gå fort så jag får komma hem och fortsätta läsa!

Peace out.
Sanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0